Ohio calling (part IV)

aaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!

3½ timme kvar tills jag ska ringa L!!! :D :D

shit.... mina fjärilar har fått fnatt!!!
visst, de brukar vakna till med jämna mellanrum och göra mig oförmögen att äta eller sova... men det här är helt galet!! *skratt* sitter halvt ihopkrupen för att lugna ner magen! ;)

jag är lite smått nervös oxå, av flera skäl... men det "stora" är att jag inte berättat att jag är bipolär... heh... kan man ju kanske tycka är lite bra att informera om, men det är ju inte direkt en konversationsöppnare, liksom!! :)
jag döljer det inte på så sätt att jag skäms eller nåt sånt, det är bara det att det är svårt att veta om en person har medias bild av bipoläritet, eller en mer sansad och sann bild.
jaja, jag lär ju bli varse idag, eftersom mitt senaste brev innehöll denna ngt försenade info...

håll tummarna för mig!!
återkommer.

Kommentarer
Postat av: Miss A

Åh va spännande! Skriv och berätta sen hur d gick :-)

2008-08-01 @ 19:38:51
Postat av: S

Nu är det ju redan över, men om man kan hålla tummarna i efterskott så gör jag det!

2008-08-02 @ 08:40:36
URL: http://ord2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0