Aaaaaaaaahhh!!!

fy fan vad jag är uttråkad!!!!

borde städa, borde fota, borde promenera, borde levt sjukt jävla snålt, borde ungefär tusen olika grejer!!!
det enda jag pallar att få ihop, av sammansatt tanke, är hur vansinnigt uttråkad jag är och hur trist det är att inte ha ngt att göra!!! *asg*

vad som däremot slår mig, om jag nu ska vara lite allvarlig, är att jag måste hitta ett annat sätt att hantera sådana här dagar, och jag måste minimera antalet sådana här dagar, om jag ska klara av att ha en relation med L. jag måste bli mkt mkt mer självgående om jag inte ska gå under av tristess och ensamhet.

hmmm... det var faktiskt en givande tanke.
jag borde spendera lite tid på att fundera ut saker att göra, som inte är krav och som inte kostar en massa pengar. ha! ser man på... även irritation och frustration kan ge frukt. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att fota och vara kreativ e typ gratis å kul :-) Och kravlöst... :-)

2008-07-05 @ 00:35:47
Postat av: Miss A

Det ovan va jag som skrev :-)

2008-07-05 @ 00:36:21
Postat av: Jess

haha

nu ska du inte vara sån!! ;)



men okej.... fine.... du har ju rätt!! :D

2008-07-05 @ 13:24:47
URL: http://minuternaemellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0