Ångest, mat och pengar

fan!

nu sitter jag i skiten ekonomiskt. alltså, riktigt i skiten.
fick kvarskatt på vad som lika gärna kunde varit 1 000 000, eftersom jag ändå inte kan betala den... har skulder till ett par personer privat nu, och får dåligt samvete om jag då lägger undan pengar för att kunna åka till L!!!! :( :( :(

har identifierat detta lilla aber som en källa till ångest -> mat -> dyrare matkonto, vilket är HELT åt fel håll, hur man än vrider och vänder på det!
tänk om jag kunde vara en av de som INTE äter när jag får ångest. fan vad smal jag skulle vara..... och jävlar vad pengar jag skulle ha! ja... om inte ångesten kom ifrån att jag inte hade dem, vill säga... *asg* fin ordning på min hjärna idag....

och lyckades jag hålla mitt fina dygn då??? neeeeej...... eftersom min hjärna tyckte att det var vettigt att hålla mig vaken halva natten och älta mina ekonomiska problem (trots att jag knappast kan göra ngt åt dem just då) så sov jag såklart alldeles för länge idag....
jag tröstar mig med att vara lite rolig här för mig själv och väljer att se det som att jag går på USA-tid! *skratt* men det kan jag inte göra i evighet... förr eller senare måste jag acceptera att jag borde gå på vår tid, och få ordning på skiten.

är låg på energi... vädret, gissar jag. det är grått och trist, och ett jättejobbigt ljus som gör mig trött i ögonen...

men jösses! idag kan jag verkligen gnälla, hör jag! :D :D det är en gåva... en konstform... ;)
håller käft nu, och återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Miss A

Skit och elende!

Jag har oxå surat över att jag inte e typen som svälter när jag mår dåligt, då skulle man ju va apsmal :-) Men men, tydligen e det inte så!

Inget att gräva ner sig över, det e bara att ta nya friska tag, saker löser sig alltid!

Heja heja!

2008-07-09 @ 10:06:16
Postat av: Miss A

Ko ko? Här e man inne varje dag, men ingen uppdatering här inte... :-(

Hoppas allt e bra!

Kram kram

2008-07-13 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0