Ensam.

idag känner jag mig ensam... delvis är det mitt eget fel, men delvis är det liksom bara.... ja.. så det är idag!

jag skulle träffat Mr. M idag, vilket jag hade sett fram emot, men så är ju mina dygn åt helvete så gissa vem som inte vaknade??? sånt lämnar en lucka hos mig.. alltså, jag visste att jag hade det att göra, det att se fram emot, och så blir det inte av... min hjärnas reaktion är att känna sig ensam.
det blir lite bättre av att veta att det är det som händer... men inte så mkt. jag känner mig ju fortfarande liksom lika ensam... *ler* men men...

det andra är att det är fucking jävla 4:e juli!!!
ingen som bor i staterna är online... och det är ju dessa tjejer som i mångt och mkt blivit min livlina de senaste månaderna. till råga på allt så "visste" jag helt säkert att jag skulle få brev idag... men uppenbarligen har ngn nisse på posten valt att göra ngt annat än att sortera brev, så nu får jag det inte förrän på måndag... jag hade behövt det, över helgen... men det jag inser är väl att frånvaron av det brevet såklart bidrar till att jag känner mig ensam.

det är som om jag är ur synk med världen på ngt vis... känns som att det här är en sån där dag då "alla andra" (alltid lika underbar generalisering!!) lever, mår bra, är ute, träffar varandra... jag är såklart den enda som inte har ngt att göra, och den enda som känner mig ensam!! :D
vaddå.... det är väl givet att allt kretsar kring mig, och att om jag är ensam så är alla andra det?? eller... inte... nehej... ;)

jaja, den här dagen tar väl slut den oxå... troligen jävligt snabbt, eftersom jag sov bort stora delar av den! *skratt*
men jag har ingen som helst lust med att ha helg. jag vill ha vardag... fungerande postgång... annan energi i luften... det står för jävla stilla just nu.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Känner igen det där med frustrationen över att ens dygnsrytm punkterar sånt man ser fram emot eller vill få gjort, ganska körigt...man får ju punka på vardagen liksom. Men men hoppas det snart blir bättre med den biten framöver för dig då.

2008-07-05 @ 13:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0