I'm baaaack....

shit vad länge sen det var jag skrev!! har haft huvudet fullt av prylar, men inte fått ner dem i text... men nu så! :)

tycker det händer så sjukt mkt hela tiden, och jag har ingen aning om hur jag ska kunna få ner allt i skrift så jag kan bevara lite av det. med mitt minne behöver jag liksom saker nedskrivna! ;)

ja, nu är det officiellt iaf... det är L och jag som gäller! *ler brett* fan vad skönt!!
kan inte fatta att jag haft sån sinnessjuk tur att jag träffat denna fantastiska man! jag menar, egentligen.. vad är oddsen? vi bor "en bit" ifrån varandra, och har inga gemensamma nämnare vad gäller vänskapskrets och jobb... inte helt lätt att hitta varandra då!
men hur som helst... han är min!!!! :D


har fått många brev senaste veckan, och lever ständigt högt uppe på rosa moln!
ett var speciellt... jag fick veta fler detaljer om hur hans "fall" ser ut, och hur pass troligt det är att han kommer att komma av Death Row. det är, på allvar, mkt goda chanser!! det ska inte mkt till nu.... klart att det kan stupa på målsnöret, det kan vad som helst... men om inte!!!

har kollat upp hans fakta såklart... jag är ju som jag är... och det han säger stämmer fin-fint!!! så det är inte "bara drömmar".....

jag gillar mitt liv!!! :D

Kommentarer
Postat av: Eva

Önskar er all lycka :)

2008-07-01 @ 18:27:45
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Jess

tusen tack! :)

2008-07-01 @ 18:36:39
URL: http://minuternaemellan.blogg.se/
Postat av: Miss A

Oh, shit va kul! Men lite halvgalet måaste jag ändå säga att d e :-)

2008-07-01 @ 23:15:37
Postat av: Jess

/asg/

klart det är! det fattar jag... iaf att det är så det ser ut på ytan!

det känns annorlunda, såklart... annars hade jag väl kanske inte valt det heller... /funderar/



men som sagt, jag uppskattar att folk lägger tid på att kolla att det är genomtänkt, men jag blir kanonglad när de ändå kan vara glada för min skull! :)



tack, gumman!!

2008-07-01 @ 23:29:20
URL: http://minuternaemellan.blogg.se/
Postat av: s

Att gilla sitt liv, så härligt det låter! Det är dig väl unt. Ja, det låter halvgalet men ibland är galenskap det enda rätta. :)

2008-07-02 @ 07:44:21
URL: http://ord2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0