Imponerad.

alltså... jag är så impad av mina vänner, och mina nära och kära!
"alla", i princip, är helt med på min relation med L, och är så sjukt positiva och stöttande! *chockad, häpen och förvånad*

jag vet att det finns några som inte kommer att gilla det särskilt mkt, men som sagt tidigare... jag skiter i det!!! är man negativ av naturen, till det mesta, så pallar jag inte att anse att det är åsikter som jag måste ta på allvar. de med öppna sinnen är vad jag bryr mig om, och jag tar in både det positiva och det mer försiktiga från dem. just för att jag vet att det är balanserade och genomtänkta åsikter.

jag vet!!! jag har vääärldens tråkigaste blogg just nu! *asg*
jag kan inte prata om (eller tänka på, för all del) så mkt annat än L..... men det blir säkert bättre med tiden... *sure* ;)

Kommentarer
Postat av: s

Så himla kul att bli chockad åt det hållet!

kram

2008-06-24 @ 18:01:30
URL: http://ord2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0