Okej, okej.....

ja, jag är en dålig männsika!! ;)

har inte skrivit på evigheter, och tänker egentligen inte göra det nu heller! *skratt* jag vill bara meddela hela världen att min syster + sambo kommer hit till mig idag, och systers mamma + dennes sambo kommer och bor med Mamman! :) så vi får båda fullt hus i nästan en vecka. :)

iiiiiiiiiiiiiih!!! bara timmar kvar tills jag får se syster igen! fan vad härligt det ska bli! kommer inte släppa kameran ur sikte hela veckan, och tänker fota tills fingrarna blöder. ;)

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Indie

Vad kul! (ja jag är lite sen). Kul att du skriver också =P. Kikar gärna på lite bilder sen då haha.. sköt om dig kram!

2008-10-10 @ 15:01:31
Postat av: LaLuna

he he,kul att du skriver i alla fall..

men du är ingen dålig männsika för att du inte skrivit, det är ju bara synd om oss som gillar din blogg..



kram på dig

2008-10-15 @ 10:56:25
URL: http://laluna80.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0